söndag 2 februari 2014

På benen igen..

Här har vi precis återuppstått från århundradets magafari.. Hujedamej va jobbigt det var..

Först spydde William en hel natt.. Sen såg det ut att ha givit med sig då morgongröten fick vara kvar i 4+ timmar så vi for iväg för att fira vår moffa..

Hann jyst parkera på deras gård då hela baksätet blir nerspytt.. In och byta kläder och låna en halare från 90-talet och klippa sönder en handuk så jag fick torrt för honom att sitta på.. Sen hem igen..

Dagen efter känner jag mig konstig i magen.. Vill inte äta något direkt, och helst int mata geggig bebismat från butiken heller då jag inte orkat göra någon annan.. Så det fick mamma göra, då hon ändå är här.. Sen tar vi en lur tillsammans jag och william..

Jag vaknar innan william och känner att jag måste spy.. Rusar ner för trappan och intar lillvessan.. När jag är klar ser jag att miiki ligger på en madrass i vardagsrummet.. Han hade hunnit spy sålänge vi sov.. Här låg vi då som ett par klubbade sillar.. William hade inga problem längre och tänkte tråka ihjäl då ingen kom och lekte med honom och vi var så färdiga.. Som tur hade Miiki lite lite mer energi än jag och orkade det nödvändigaste.. Jag orkade absolut ingenting alls.. Var inte såhär färdig på BB heller.. =)

Nu har vi kvicknat till och hunnit med sånt som måst.. Vi har färdigtömt mommos lägenhet tillexempel.. Nästan färdigstädat också så nu kan vi skita i att sätta varje ledig dag på det..

Williams 1 års fotografering blev uppskjuten och blir av på fredag.. Och så hälsade vi på en vän igår i deras nya lägenhet.. Så lite sånt har vi hunnit med..

Här kommer lite bilder från vår hotellvisit:



20140202-110141.jpg



20140202-110210.jpg



20140202-110256.jpg




20140202-110332.jpg



20140202-110357.jpg

Underbart var det.. Vi åt på stan och hann till ett par butiker.. Sen hälsade vi på min kusin och hans familj och så dagen efter blev det lite mer shopping innan vi styrde kosan hem.. Mest vårkläder åt william blev det shoppat..



20140202-110755.jpg

Idag ska vi hälsa på fammo i grannhuset.. Vi har inte varit hemma nästan alls eller så hade vi magafari.. Så det var en tid sedan nu.. Sen kommer vår mommo hit med sin Edi hund och drar åter iväg till thailand..

Nu ska jag försöka få i mig någon frukkost! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar