tisdag 27 december 2011

ylös,ulos ja abtronic!?

Hyi.. bort med all julmat, choklad och whatever annat man kan tänka sig.. Nu ska här motioneras.. =)

I helgen när vi mys-bastade suckade vi båda och insåg fakta.. vi är kanske inte så fit!? som vi en gång var.. det är ganska länge sedan faktiskt.. =)

Blev inspirerad när jag hörde om en bekant som gått ner 18kilo!?, med hjälp av ett Abtronic bälte + tillhörande kostplan från Tv shop, eller Twins, kanske? nåjaa, i allafall råkar min mamma ha ett sådant i sin ägo, som jag tänkte testa.. och nej, jag är inte så naiv så jag tror att man kan sitta hemma i soffan och väntta på att få bort sitt fett med impulser, men jag tänkte att det kanske med kostprogrammet, lite annan träning te.x zumba och lite situps och sånt kanske skulle effektivera viktnedgångsprocessen om man änvänder abtronic.. i allafall effektivera träningen och bygga musklerna kring midjan och överarmarna..det ska iallafall bli kul att testa.. jag är alltid öppen för att testa nya saker.. =)



Och kommer jag till det att den inte funnkar kan jag åtminstone utesluta den möjligheten.. det är bara tanken som lockar.. att tänk om det sku vara så att det funkkar.. hmm.. =)

Saken är den, att i ärlighetens namn anser jag mig inte vara FET, (bara så vi får det klart) men jag är kanske inte är en supermodell precis heller.. och den senaste tiden har saker och ting varit minst sakt hektiska, så man har inte riktigt hunnit med att vara så super-hälsosam.. Ätit allt för sällan och sen när man väl ska få i sig nåt, har det kanske inte varit det hälsosammaste eller rätt mängd precis.. =)

Nu ska allt sånt bort!! här ska drickas mycket vatten, följas kostplan och tränas.. piste!

Men när det står bönor, tror jag i byter det till gröna ärter.. är ganska kinkkig med allt som hamnar under katergorin grönsaker, förutom gurka, tomat och paprika.. och grönsallad.. och känner jag min man röstar han på samma ak.. =) speciellt om grönsaker är stekta eller tillagade i ugn.. urk!! grönsaker ska vara färska..

here we go.. ska göra en inköpslista.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar