torsdag 15 mars 2012

Vardagen med makaroner

Här rullar allt på som vanligt med bra feelis..

Kan inte påstå att det händer särskillt mycket extra, men med mamma borta blir det en hel del paket och saker som ska packas upp..

Men som tur är har jag min hjälpar nisse som gör sitt bästa för att riva packmaterial till minsta beståndsdel.. och tar en middagslur på det..

image



Detta är alltså Edi, mammas cocker.. i vanliga fall har vi inte honom på jobbet för att det blir väl trångt med oss två och kunder, men nu är det bättre..

Han är så gästvänlig och tyst.. skäller inte när någon kommer och hälsar numera bara om han får lov.. rena drömmen..

Tror dock det vore helt annat med vår ADHD Tim som ständigt och jämt ska kompensera sin storlek med ljud..

En vanlig torsdag, och jag är ganska matt och uttråkad på vardagen.. det lyfte dock till skyarna när mommo funderade vilken tid jag tänkt ta lunch eftersom hon gjort makaroner och brunsås!! (The mother of matlagning.. jag vet inte vad hon gör, men jag har aldrig smakat något som inte varit underbart som hon lagat.. den kvinnan kan göra underverk med salt och smör!)

Ja.. när ska jag ta lunch.. nu, förståss! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar