lördag 31 mars 2012

Ledig lördag

Känner mig som värsta superwoman idag.. fick flow imorse och gjorde hotellfrukkost till oss och miikis övernattande bröder..

image



Det bästa var att avnjuta den i glasterassen, och se hur vintern sakta men säkert ger vika utanför..

Sen startade jag en tvätt och diskmaskinen och tog en lenkki för att insupa våren.. nu är vi nog påväg mot ljusare tider..

image







Lerigt..

Det händer en del förändringar i mitt liv jyst nu, så bloggen blir änn engång lidande.. förändringar innom jobb närmare bestämt.. Vi stänger Neta's hårcenter och satsar helhjärtat på energetix innom den närmsta framtiden..

Och det känns bra faktiskt.. jag får fortfarande jobba med människor (kundbetjäning), fast med bättre arbetstider.. jag har ett party, ett par tre timmar en kväll och kan då få in helt okej med betalt.. och får då ägna mig åt vår bomb till hem lite mer i stället.. dock är det ju förståss beställningar, leveranser och bokföring som tar sin tid, men att få jobba hemifrån.. me love! detta är inget jag kanske väntar att ska ta mig fram hela livet, men tillsvidare..

25.4 är sista dagen vi gör frisörjobb, och så har vi -50% på alla produkter hela april!! Kom och fynda.

Nu ska jag fortsätta att förminska tvättberget och ta pappas malatzöti ur frysen.. vad jag ska göra av det är jag inte riktigt säker på ännu, men alternativ finns.. =)

1 kommentar:

  1. men NEJ, vann ska ja ny fåå håri mett klippt som ja vil? :D

    SvaraRadera