fredag 5 april 2013

Spring is here

Påsken kom och gick.. Vi hade kafferep vid mommos med Williams småkusiner Sebastian och Fabian och deras föräldrar.. =)

image



William trollade på morgonen i ca 4 sekunder innan han blev arg på scarfen, men en liten bild fick jag.. =)

Sen blev det påskbrasa, men innan mommos var vi en sväng till Williams moffa också, så han orkka int med nån påskbrasa så väldigt länge.. Ja.. det var den påsken, ungefär.. inga troll hitta hit såhär långt in i skogen, så godiset åt vi själva upp.. och så startta vi grillsäsongen i det fina vädret i helgen..


image

image

image

image

Korv och lite tillbehör, och oboy..

Annat då.. Willisen och jag har fått vår nya resevagn och vi är supernöjd med den.. Det är en Graco Quattro tour sport..

image

..Som funkkar både som sittvagn upp till 3 år och liggvagn för bebisar.. och passar att sätta babyskyddet på precis som den andra resvagnen vi har.. mer om den kan jag ladda upp senare..

En till måste-ha grej som medföljde våren är denna stringhylla, som gör mer än rättvisa åt min muminsamling..

image

Fint va? Sådär annars är jag väl rätt så nöjd.. har jag räknat rätt borde jag fylla 25 imorgon.. oops.. det låter nog vuxet.. om jag sen uppnått vuxen är en annan sak.. =)

Denna 4+ månaders krabat blir bara mer och mer rörlig..

image

image

Hoppgungan är nog rama tycker Willis.. och jå, jag vet att den är icke ergonomisk och whatever, men vi har alla haft det hos oss när vi varit små och ingen har börjat gå senare för det.. sen är han inte där några långa stunder precis innan han tröttnar, fast nästa gång är den lika rolig igen.. =)

image

Och så har han en bästa vän också.. sin Liberopupu.. den börjar vara ganska nerspydd och hinner aldrig bli tvättad då man ju inte kan sova utan den... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar