söndag 27 oktober 2013

Circuskläder och festblåsa

Sköna lördag.. Har sprungit på stan hela dagen med vår mommo.. Hon drar ju iväg till thailand igen tre hela veckor så vi måste ju passa på att råkas så länge vi har henne hemma..

Gjorde jättemånga fynd också i klädväg.. Inga jättebilliga, men kläder jag letat efter länge och kläder vi verkligen behöver..

Först ut och orsaken till att vi stressade oss iväg till stan innan 12:



20131027-003537.jpg

Polarn o. Pyret släppte sin sirkus collection.. Det blev täcket och byxorna..



20131027-003849.jpg

20131027-003910.jpg

Och så strumppisar och en body.. Fast ej omlått på bodyn.. Hann bara inte få någon bild på den innan de blev slutsålda på webben.. =)



20131027-005201.jpg

20131027-005225.jpg

Och en body med circusmotivet och blårandiga bromssockor.. Jaja.. Det blev en väldans massa.. =)

Men i mitt försvar är de ju limited edition och jag har vänttat på dem sen förra hösten då jag MISSADE att de alltid ger ut sina multirandiga kläder på hösten.. Har gått och avundats dem som har så nu.. Nu har vi också.. Hä ha vi hä.. =) ( who the F cares? Haha =) löjligt nöjd är jag iallafall..)

Next up..



20131027-010245.jpg

En klänning från Vero moda till mig.. Denhär har jag sökt i år och dagar.. Förra våren fans de.. Men under sommaren då jag behövde en och skulle beställa fans inga passande storlekar kvar, och jyst denhär blå är jag så barnsligt svag för.. Love! 💕

Och så fick Willisen en näve pyjamasar eftersom han växt ur så gott som alla.. Ta tre betala två, ni vet.. =) Hans bodys börjar också vara noppiga och urnötta så det var verkligen på sin plats med denna garderobsuppdatering..

Nu är det färdigshoppat i det skuthälliska residenset eftersom vi bra borde klara vintern med dessa..

Pling.. Tvättmaskinen är klar.. Nu och hänga färgglada randiga barnkläder.. Sällan det är såhär kul att hänga tvätt.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar