torsdag 24 oktober 2013

En dag som vilken annan

Ikväll har vi varit på date..



20131023-234312.jpg

Vi var hem till denhär lilla damen för att rota lite bland deras loppiskläder, och bara träffas..

Och det var ju så jättegulligt.. De lekte med ett ritblock och matade varandra med majsbågar..



20131023-234715.jpg

Younglove.. Girl meets boy.. Cute 💕

Denhär dagen började överlag kakkigt med en tidigare morgon efter en väldigt dåligt soven natt.. Då William vaknat oskoijjat säkert 15 gånger.. Sånt uppskattas alltid.. 😁

Han somnar alltid i vår säng.. Eftersom det går snabbast så och är så mysigt.. Sen blir han flyttad i sin spjälsäng senast då vi vuxna kommer upp för att sova.. Men ifall han vaknat på natten för att han vill ha mjölk har han sovit vidare med oss..

Inatt vaknade han som sagt tusen och en gånger, vilket betyder att man själv är lika pigg som en zombie då man aldrig hinner till nån djupare sömn och så tryckte han in sina små tår i sidan på mig hela tiden så jag till sist ville ställa mig upp, slita av mig håret och skrika så hårt lungorna ger ifrån sig.. Alltid så underbart då en morgon börjar med den känslan.. "s****tan, just shoot me, ja ork fö f*n int!!! "

Som tur har vi vääärldens bästa pappa som steg upp med oss så vi kunde dela på morgonrumban trots sitt kvällsskift till kl.02:00. Så morgonen fortsatte suveränt, med frukkost i vardagsrummet framför en brasa (som William hade svårt att låta vara), så riktigt så harmonsikt var det ju inte men lite vardagslyxigt..

Sen drog vi iväg och handlade.. Och jag hade lämnat hem telefonen efter mig.. Och så hann vi inte med mer innan pappan for i jobb.. Jag och busen skulle ta en eftermiddags siesta hade jag tänkt, men det blev inte av.. Och istället plockade vi på med diverse sysslor och åt innan det bar av på date..

Efter daten sökte jag febrilt efter min telefon som hade försvunnit från jordens yta, och var bergsäker på att jag lämnat den efter mig efter daten.. Balttar på William och kör dit igen innan de hinner gå och lägga sig men ingen lur där heller.. Messar mamma på facebook att ringa mig och hittar luren i påsen med kläderna jag köpt.. Suck! Tankspriddheternas drottning nower days.. Så frustrerande!

Dethär hittade vi i klädväg.. Skjorta, byxor, huppari och en T-shirt för 4,50€, Ei paha..



20131024-003033.jpg

Nu är jag tröttare än tutankhamun i sin grav så nu blir det natten.. Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar