tisdag 15 maj 2012

Halååjaa

Jaha.. detta blev änn en gång till en skitblogg.. tråkigt och dött.. och jag är så trött och uttråkad så ja "sko kona lex i eiji gravä", men förhoppningsvis är det ljusare tider på kommande och med min förändrade arbetssituation, så snart ska jag väl orka göra något.. Jag berättade väl att vi ska stänga Neta's.. så nu är det gjort.. lokalen har städats ur och nycklarna är returnerade.. jag och mamma fortsätter båda som egenföretagare och säljer Energetix magnetprodukter på partyn och mässor och sånt.. och för tillfället går det ganska bra vill jag påstå.. jag gillar friheten att själv få bestämma när jag jobbar och hinner för omväxlingsskull lite med kaoset här hemma.. så jag är ganska förnöjd för tillfället.. =) Jag klipper och färgar lite här hemma, sedan jag slarvat hit färglagret som blev över.. Jyst nu gör jag allt för att hitta sömnen.. gör om min header med lite våriga inspirationsbulder te.x..

image



Dricker något, räknar får eller annan tidsfördrivande aktivitet.. såhär blir det när man får sova länge på morgnarna numera.. sov helt klart för mycket förra natten.. Jaja.. ska testa om det hjälper att lägga sig i sängen nu i allafall.. imorgon ska Miiki på skolning nånstans längre bort så jag får sova ensam.. undrar vad jag ska hitta på för hullut projekt då? Det brukar jag oftast när han e borta.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar