tisdag 31 december 2013

Årets sista

Igår var det en väldigt gemytlig och bra dag på alla sätt.. Vi började med att slarva oss till tandläkaren och Williams första tandkontroll på förmiddagen..

9 st. Gaddar har han nu i sin lilla mun.. Den senste är en stor kindtand så inte så konstigt att han varit gnällig.. =)

Sen var vi ut på vår vanliga runda och slängde roskisar, såg på kossorna och tog posten varefter Willisen sov 2,5 timmar i putki.. Nöjdare och gladare än på länge..

Sen for jag iväg till Jeppis och träffade en vän som jag inte sett på år och dagar.. En vän som det aldrig blir stelt och konstigt med, även om vi kom till att det är 3 år sedan vi sågs sist.. En vän som är lika rättfram och energisk som jag är.. En vän jag inte visste att jag saknade så mycket innan vi träffades igen..<3

Hela hennes familj är underbar och jag var hos dem stor del av mina helger runt åldern 13-15.. Så även de var kul att träffa.. Nu bor vi rätt långt ifrån varandra så det gäller att passa på när man kan..

Ikväll har vi inga vidlyftigare planer än middag hos svärisarna och monopolspel till seino för de som orkar... Bra så.. Tycker det varigt rätt mycket nu..

Anyway..



20131231-162036.jpg

Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar