torsdag 7 juni 2012

Cleaning hurricane

Åh.. herregud vad det kan vara skönt att bara få sitta ner.. har haft en av mina robot-städdagar då jag drar igenom huset som en orkan..

Men nu är i allafall vardagsrummet, hallen, vessan, köket och sovrummet spotless! Resten får vänta, annars svimmar jag nog snart..

Men å andra sidan är det den enda fysiska träning och ansträngning jag gjort på det senaste kanske två veckorna, så det är nog bara bra att jag håller igång med något..

Och nu belönar jag mig själv sombäst med fil, banan och härligt söt mysli.. tror inte det får godkänt av hälsogudarna, men det är jag värd nu.. =)

image

Egentligen var det tänkt att jag skulle ha ett smyckesparty ikväll, men det blev avbokat i sista sekund, så jag fick ge järnet här hemma istället.. bra så.. jag fick ju gjort en massa i allafall..


Igår belönade jag mig själv med en ansiktsbehandling hos, min tidigare klasskompis M.. dessutom hade hennes salong 1 års jubileum med 10% rabatt på produkter, så jag fick med mig plockat mineralpuder från young blood..


Har använt young bloods mineralpuder tidigare, men minns inte att de täcker såhär bra.. så nu behöver jag ingen foundation mera.. yess.. kanske min hy sku bli lite bättre i allafall nudå..






Nu ska jag ta in sängkläderna och bädda så vi slipper och sova..

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar