tisdag 12 juni 2012

Den sköna lediga dagen mellan jobb..

image



 
Startade dagen med en riktig sommar frukkost.. ostsemla med pålägg och paprika och frosties med mjölk och jordgubbar.. Mmm..

Sen röjde jag bort det värsta här hemma och blev inspirerad när jag hittade en maxiklänning i klädskåpet..

image



Den ska jag ha på villan.. det är bra då den är hellång, eftersom alla finska sommardagar inte är superheta precis, och det blåser ganska mycket.. och bekvämt är det ju.. fast inte nånting jag skulle ha på stan precis..

En annan fin preggooutfit hittade jag på Reese Witherspoon..

image



Enkelt, men så snyggt.. jag kanske hade en grå oanvänd tunika i klädskåpet också..
=)

Fast det blir nog en slappdag tillstörsta delen idag.. hade smyckesparty i kvevlax i går och imorgon blir det smedsby.. ganska långa vägar kan man ju tycka, men efter att saldot för gårdagen räknats ihop, kan jag bara konstatera att det så var värt det.. jobb som jobb, ibland är man tvungen att offra sig lite..

Så jag passar på att vila och inte ta ut mig allt för mycket så jag orkar med morgondagens jobbknyck också..

Påtal om saker som är goda äääälskar jag tydligen rå rabarber numera.. har ätit typ tre hela idag som en crazy person!? Nåh.. det är ju inte så farligt.. =)

Kanske jag borde testa en glass på terassen i stället.. yepp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar