torsdag 24 maj 2012

Frukkost!?

image



Sitter här och tycker synd om mig själv eftersom jag tydligen drabbats av akut urinvägsinfektion.. förstörde hela min morgon.. =(   ska se efter på apoteket ifall jag får äta tranbärskapslar..

Och jag som hade planerat en sån bra dag.. fast det tänker jag ha ändå!

Först ska jag, hundarna och mamma till villan i det fina vädret.. nu är sommaren nästan här! Och vi har börjat med vår vanliga lenkkirunda..

image



image



Fast runt slipper vi inte riktigt änn.. där det är som lägst är det en hel sjö..

Jag längtar efter villaliv, bastu vid stranden och grillning.. senast vi var där vände vi båten..

image



image



Och djuren njuter.. dessa två ovan är riktiga sjömonster och blöter ner sig iprincip överallt där det går.. jag minns hur jobbiga de varmaste dagarna förra sommaren var för Tim då han är nästan helt svart.. då är det tacksamt att ha en egen strand så man får blöta sig hur ofta man vill.. Idag ska vi klippa gräset och leta efter en grilltång på vift..

Kanske man sku leta reda på någon ordentlig frukkost nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar