måndag 21 maj 2012

Good morning måndag

Sitter och äter frukkost och slöläser bloggar..

image



Rostbröd med lördagskorv är kanske inte det hälsosammaste alternativet, men just nu gäller det att äta det man med nöd får tvingat ner bara..

Många har frågat om jag har någon gravid-craving änn, men det kan jag nog inte påstå.. färska frukter av alla de sorter och fruktjuicer går alltid hem, men inget speciellt jag måste ha..

Det är dock destomer som äcklar mig.. kaffe, vissa dofter, varm mat vissa dagar och tobaksdoften..

Vår underbara cockerspaniel, som ja nyss släppte in sprider dofter av koddpissi i hela huset.. gotta love it! Den doften är heller ingen favorit.. stickande stark ammoniak.. får allt ta och tvätta honom med det starkast doftande shampot när jag kommer hem..

Men nu ska de sista loppissakerna prissättas och sen när jag kommer hem ska nedre våningen städas så man teks ta hit folk.. Det gäller att vara effektiv om någonting ska bli gjort numera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar