lördag 26 maj 2012

Vasa-dag

Ett par intensiva dagar av loppis besök, smyckesleveranser, privat frisering och andra ärenden har flygit förbi igen..

Nu sitter jag och insuper lugnet i F's lägenhet i vasa medans hon är på klassträff.. kom hit redan på eftermiddagen, så vi har shoppat och druckit Ice Tea i solen vid waynes, som btw inte heter waynes mera!? Men det mesta av utbudet är likadant som förr, och dom gör god Ice Tea där..

Sedan har jag ätit på rosso helt för mig själv faktiskt.. och bebisen förståss, den får räknas i sådana situationer så jag inte är helt ensam.. det är jag inte van med, fast det var rätt skönt faktiskt.. jag beställde en grillbiff med bearnaisesås och franskisar, och preggo-drinken nr.1 mineralvatten med lime och is, och herregud så gott det var..

Nu vilar jag av den värsta stinnheten innan F och hennes klasskompisar kommer tillbaka.. då blir det magnet smycken, mat, eurovision och chill på schemat..

Har till och med gjort ett halvhjärtat försök till att locka håret dagen till ära..

image



Ha en bra eurovisionskväll gott folk.. fast det är väl sådär lite halvspännande att se då man ändå vet att Loren vinner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar