fredag 3 maj 2013

Fraideijj

Vänttar på att William ska vakna och att Miiki ska komma hem.. Sen ska vi handla mat och ta en sväng via H&M och se ifall jag hittar nya lite bekvämare träningskläder..

Det är lite svårt att få klamt in pattarna i den gamla tränings bh:n.. Den gör ju sitt jobb, men det är inte speciellt bekvämt.. Undrar förresten om jag återgår till mina B kupor efterhand jag går ner i vikt eller om storlek C är här för att stanna? Jag röstar förståss på det sistnämda.. =)

Mina Nike springtights har dock varit givmilda och funkkat redan från början.. Näns inte satsa i några dyra träningskläder eftersom de förhoppningsvis blir för stora vartefter.. Fast hoppas de har någon träningstopp i en glad färg som skulle hjälpa att behålla motivationen i allafall..

Jaja.. Intresseklubben antecknar verkligen.. =)





20130503-165001.jpg



Har förresten fått hem skarfen och armbandet med döskallar.. Så nu rockar vi vidare.. Det är ju trots allt fredag.. =)





20130503-165400.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar