tisdag 2 september 2014

Gårdagen

Igår började vi dagen såhär...


IMG_2257.JPG

Och sen cycklade vi till fammos..


IMG_2267.JPG

William har blivit jätteduktig med Pukyn.. Här går det går undan, kan nog konstatera att något skett i utvecklingen på 1 år och 9 månader.. =)

Då vi var vi fammos berättade hon om en konstig dröm hon haft.. Om att min gravidmage var borta, och jag hade sakt "jag vet.. Bebisen ligger nog ganska lågt nu".. Och sen hade jag fött hemma hos dem då vi var där.. Och ett par timmar senare började hon krypa och sku bara ur sängen.. =) och så hade tydligen två bruna kor kalvat också.. Och precis som hon berättar om drömmen ser vi att en brun ko precis kalvat i hagen..

Såg nog efter nog ifall vi sku hitta en till, och vänttade lite mer spänd på kvällen än tidigare.. =) konstigt när detaljer från drömmar ibland slår in.. Men ingen bebis gjorde entré, trots rätt så starka sammandragningar senare på kvällen..

Och så var Emma hit, (Miikis brors sambo, skriver jag Emma är det nog henne jag menar) och jo, vi är två Emmor här.. En gift och en tillsvidare ogift.. ;) vi babblade bort kvällen.. Bra med sånt så man inte behöver fundera så mycket och mer bara får tiden att gå..

Nu ska vi få ij oss nån frukkost.. Sen vet jag inte.. Va tråkigt sånthär.. Är verkligen skitdålig på att väntta på något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar