torsdag 4 september 2014

Ingen bra dag..

Fortfarande är vi hemma.. Och jag är så genuint trött på dethär..

Varje morgon jag vaknar tänker jag f*n för dethär.. F*n för att jag inte har någon aptit mera.. Det är så trångt i magen så jag inte känner någon vidare hunger.. Kan inte äta någon varm mat så de senaste dagarna har det blivit mest bröd och frukt för mig.. Kan i allafall inte tillreda maten.. Tur att jag gjort mat färdigt åt william så vi har att värma ibland.. Och så gör fammon mat och ringer efter oss ibland så jag slipper.. Priceless!!!

F*n för att jag konstant vill spring på vessa som om jag hade urinvägsinfektion då blåsan antagligen inte heller har mera rum.. Det är inte bara lite obekvämt, det är ett lidande.. Orkar inget, vill inget och är uttråkad till tusen.. Går mest bara och plockar undan så vi inte ska stöka till det allt för mycket här hemma och viilar ett par timmar med William om dagarna så jag blir ännu mera trött..

F*n för läkaren som drog upp mina förhoppningar då jag högst antagligen lallar på här till måndag och nästa ultran.. Och eftersom jag har tid på eftermiddagen läggs jag antagligen ändå inte igång på måndag.. Utan en annan dag.. Gud vet när.. Beroende på hur fullt det är antagligen.. Vid rådgivningen sa de att dom brukar göra det på morgonen..

F*n för ännu en vardag att parera en energisk snart tvååring ensam.. Orkkkaaahhh!!! Idag är jag arg, med leido till tuusen!!

Har inget positivt att komma med då det ända jag kan tänkka på är att slippa och föda så jag kan röra mig normalt, äta normalt och inte lägga hela dagarna på att ränna till vessan.. Det blir nog greijer det..



IMG_2271.JPG

Någon av de förhoppningsvis sista magbilderna för denna gång..

Dessutom märker William att något ovanligt är pågång då han har världens mamisperiod på G.. Det första han frågar efter då han vaknar är Pappa!? Och hela dagarna går har med jämna mellanrum och frågar efter pappa men sen när han väl är hemma duger han inte.. Om det inte handlar om att han slipper ut å köra traktor med honom..

Knepigt sånthär... Det enda jag vill är att hoppa i bilen och styra mot kokkola, men kommer ändå att fundera konstant hur han har det här hemma.. Och eventuellt orkar han inte vara så långa stunder och besöka sen på BB heller..

Vet ju att fammo kan nästan lika bra som jag.. Och att han är van med henne.. Men då han ju är så van att jag alltid är hemma nu.. Nå.. Kanske det börjar gå bra sen efter en dag med pappa..

Hursomhaver, babyn ska ut nångång snart förhoppningsvis så, Hello!!!! Orkar inte mer nu..

2 kommentarer:

  1. Kämpa på! Föstaar et du har leido män hä kan dra igang fortari än du tror! Snart er i över å ni har en lillasyster ti goos mä, hurraa! :) lycka till tå i er dags! :)

    SvaraRadera
  2. Jär buri ja va å leijd ti ba ga å vänt er allt sår tå on trycker ner me hövo. Hon sko no få buri koma tan! Ja fick å än nyj ultrabesök på tisdasmårne! Få sij va di seijr tå. Får just å just sovd na på nätren tå he er eijtta wc springas...! Hälst sko ja vila att e sko koma igang åv se sjölv så int di sko böv lägg i gang me. Men hon väger nästan 4 kg så he sko no va bra om on sko koma tan så int on val na stör :) mittiallt er vi på bb på sama gang. :)

    SvaraRadera