tisdag 7 januari 2014

Back to reality

Halojj.. Ganska same same härifrån..

Lillparveln är gnällig eftersom vi har fler hörntänder påväg upp.. Har försökt komma oss isäng tidigare men han somnar ändå inte så mycket tidigare.. Hohho.. Energikrävande detdär med långa nattningar.. 😛

Jag själv har svängt båten tillbaka till ett hälsosammare liv efter en månads chill.. Har tränat typ 2 gånger under december och ätit lite vad jag vill, så klart att det kom något kilo till... 😗

Men denna timeout var ändå ack så nödvändig.. Bättre att bara vara och andas en stund och ladda inspiration innan man orkar flåsa vidare.. Jag märkte också skillnaden på att igen äta rätt mycket socker som gjorde mig mest slö och irriterad..

Så nu är det dags att kleana upp kosten igen.. Tror också att det rasar bort rätt mycket vikt nu den första veckan då det oftast brukar vara en del överflödig vätska i kroppen då man ätit dåligt en tid..

Men nu är jag nöjd att växla om till ironmode igen.. Och precis som under fjolåret ett par gånger så går jag ner mycket snabbare såhär.. Lång vagnlenkki och styrkepass imorgon..

Nu tänkte jag försöka satsa på att själv få tag i någon sömn tidigare så vi orkar startta dagen innan kl.11 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar