söndag 12 januari 2014

Trevligt, trevligt!

Tjejkvällen var gemytlig.. Huset var fint uppdaterat.. Får dock inte in och utsidan att passa ihop riktigt då jag varit där så mycket som barn...

Igår hade vi en slappdag jag och William.. N kom förbi på kaffe och sen vilade vi lite.. Var rätt trött jag också så vi sov båda ett par timmar.. Suger att det är så kallt så han inte kunde sova i vagnen..

Vi vaknade till doften av mat och ser att våran pappa självmant handlat i samma veva som han var efter panel till taket i förrådet, och sedan gjort lasagne!? Och inte bara det jag hade fått en överraskningspresent också!!???



20140112-115941.jpg

Tove Janssons 100års jubileumskopp..

Koppen jag letat efter och svurit över att jag inte hittat då vi har varit och handlat tillsammans.. I var sjätte kopp har de målat ett par glasögon på insidan.. De blir antagligen dyrare som samlarobjekt sen.. Men denhär var den nästsista de hade över huvudtaget så den var nog utan glasögon.. 😊

Idag blir det en till sorteringsdag vi mommos och sen mat hos svärisarna.. Allt i Williams takt förståss så får se hur långt vi kommer.. Nu måste vi ställas oss iväg..

Ta ta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar