söndag 14 oktober 2012

Det närmar sig jul!?

Idag julstädar jag vidare.. =) betvivlar att det kommer att hållas ända till jul, men det är ju enklare att behålla ordningen sen...

Och vad måste man ha då man julstädar då? Jo.. 1) Julmusik.. här strömmar Celine Dion, Magnus Carlsson och Carola ur högtalarna.. 2) Glögg.. Mannen är på länk med doggsen, så när de är tillbaka blir det glögg.. blev lite sugen på att koka risgrynsgröt också, men tror jag sparar på nåt närmare december i allafall.. =) blir nog lite tjatigt med jul om man börjar julpyssla varje dag, så efter idag ska jag försöka hålla mig ett tag..

Men i år vill jag ju att julen ska komma snabbt, eller i allafall lillajul, så genom att höra på julmusik känns det som om man påskydar allt lite.. =)

Igår hade jag en liten välbehövlig spa-session för mig själv.. fotvård, ansiktsbehandling och kroppspeeling, allt väldigt välbehövligt.. minns inte när jag senast sku ha använt produkter som ansiktsmask och peeling, så nu är jag mjuk och len som bara vad.. fast helt enkelt och bekvämt är det ju inte när man ska komma åt fötterna mera..

Tror jag ska smälla ihop en tacopaj när jag skurat klart i köket.. och sen ska vi elda i nunna och se nån film.. perfekt avslut på veckan..

Om jag någonsin blir klar med köket.. =)

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar