lördag 21 januari 2012

Kickoff

Håller på och packar en övernattningsväska tills imoron då det bär av till nokia i Tammerfors och energetix kickoff, där det samlas andra energetixåterförsäljare från Finland. Ska bli spännande att se vad som erbjuds..

Det rullar på i samma hektiska takt som vanligt på jobbet, och jag varken hinner eller orkar med det jag skulle vilja i vardagen, men det är okej.. ibland mår man bra av det också.. att veta att man gör mycket nyttigt.. och för övrigt trivs jag som försäljare för detta. Vi har fått såna mängder positiv feedback, så det bara bubblar ur mig när jag berättar om detta åt folk som kommer för att titta på dessa smycken..och mer feedback får vi hela tiden.. ingenting lyfter upp en annars så trist vardag som en kund som det nästan lyser om för att dom sluppit sin värk.. mer livskvalitet helt enkelt.. :)

Tror jag ska påbörja min första viveca sten ljudbok och så småningom få tag i sömnen så jag orkar dra mig upp och frisera håret till någon så när respektabel frisyr när man nu en gång är bjuden på något event..

Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar