fredag 13 januari 2012

Kontakt

Det fungerar! Att blogga via telefonen alltså..  yeei, nice!

Jaha.. long time no se kan man väl säga.. jag får återigen konstatera att jag varken är eller kommer att bli någon toppbloggare, men det underlättar ju något otroligt att kunna knapra ner något via telefonen än att behöva starta upp datorn.. känns inte riktigt som att det dagligen finns tid för det just nu.. men luren har jag ju till hands så, nu ska jag skärpa mig, big time! Det får vara mitt nyårslöfte.. ;)

Sådär i största allmännhet känns det som att vi är in i vinterns tröttaste period och orken är som bortblåst.. lägger man till stress, väldans massa jobb, försöka följa en kostplan samt finna inspiration till att träna är denna period inte den bästa.. och det pissiga vädret höjer inte precis motivationen.. men ja, vad kan man.. var och en gör det dom orkar och kan.. Jag antar att det är det ända rätta för att komma sig igenom denna sura tid..

Eller också kan man dra iväg till thailand som vi om ett par veckor.. och jag kunde inte vara nöjdare för slippa iväg till detta paradis.. tänk er varm fuktig luft, god mat, massage, room service, vila, kvalitetstid tillsammans, och - shopping.. och jag ska njuta av varje sekund.. thanimoon is the shit! För att göra vänttan mera uthärdig har jag laddat ipoden med massor av ny bra musik och ljudböcker, favorit serierna ska snart proppas in i telefonen och sen ska det tvättas och packas och kluras ut hur jag reser nättast, med lättast packning.. bikinin och en och annan tunika från ellos har anlänt, och
Jag ska strax prova dem, (om jag vågar) ;)

Och redan ikväll blir det dags att göra mitt bästa för att utrota julen ur casa di skuthälla.. wish me luck.. har inget större städbegär precis.. tror det blir finalen åv Hells kitchen säsong 9 först..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar