fredag 24 augusti 2012

Dagens program..

Idag har jag röjt upp lite här hemma, och så storhandlade jag inför helgen och venetziad på villan..

Hastigt käkade vi pizza, och så blev det del 1 av förberedelsekurssen i krombi..

Roligt gäng med folk.. bara bekanta ansikten från tidigare.. men så bor vi ju inte i så stor kommun heller.. =)

Sådan är magen nu..

image



Vecka 26 på gång..  (idag 25+5)

Mår fortfarande prima.. inget speciellt att rapportera utan allt är väl som det ska så vitt jag vet..

Imorgon blir det sockerbelastningstest och rådgivningsbesök, så jag får inte äta mer sen 8 ikväll.. sku minnas att hon sa att man inte ska dricka heller, men lite vatten är jag tvungen att ta för att somna..

Sitter och myser för första gången med tända ljus för i höst..

image



Nu ska ja se första avsnittet av ensam mamma söker, och sen sängen för att inte försova mig.. =)

Terassen framskrider och blir underbar.. <3 bilder kommer snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar