fredag 10 augusti 2012

Ut i naturen..

Dagen so far..

Har myst i soffan hela morgonen med craptv och glass.. tröttheten är mer eller mindre tillbaka, men har haft på tvättmaskinen nonstop ett par dagar nu så det blir i allafall något gjort..

Igår var det också en trög och seg dag, och det var med möda jag fick dra mig till butiken för att posta iväg lite produkter och handla.. Sen kom dock S hit och lyfte upp min dag, drack kaffe och babblade bort ett par timmar..

För att då inte dö av tristess andra dagen i rad, drog jag på mig mina lenkkiskor och tog en liten runda i skogen med doggsen..

image



En gnutta träning.. håhhåjaa.. kan inte påstå att jag ansträngt mig i träningsväg sen i våras, förutom den vanliga hushållsrumban.. men det gör så bra ända in i själen..

image



Och uppskattas av den nyladdade och lite i allafall tillbaka-fläskade Tim.. måste väga honom idag igen för att se att vi fortfarande är påväg tillbaka mot normalvikten..

image



Fancy..eller så bara bekvämt.. =)

image



image



Fridfullt och lungt.. det gäller att insupa det sista av sommaren..

Nu är mamma här.. vi ska dricka kaffe och sedan blir det att fortsätta målandet..

Gossebarnet har dansövning i magen, så får se om jag får målat mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar