lördag 27 juni 2015

Ljust vardagsrum

Nåjaa, nu har vi fått vardagsrummet  tillbaka. Och det är verkligen ljusare i rummet sku jag säga.






 En fotovägg kom också upp som jag länge har planerat. Ignorera dock innehållet i ramarna. Ska framkalla lite foton så vi har något att sätta i dem.



På hyllan ovanför soffan ska det komma en familjebild i canvas är det tänkt. Annars är det nog rätt färdigt. Ville inte ha tibaks de gamla gardinstängerna då de gick över alla tre stora fönstren och hade det lite tungt  hur man än försökte. Istället kommer det varsin ny stång från de yttersta fönstren innåt mot mitten. Men börjar vara lite led panelgardiner. Istället tänker jag mig några rätt så ljusa och genomskinliga vanliga gadiner vid sidorna. Vi får se.

 Mycket mera möjligheter att förnya med färger nu i  allafall  tycker jag då det mörklila inte dominerar längre. Och somsagt är vi väldigt nöjda med kalklitiren.

Ha en underbar lördag! <3

2 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Var har du köpt vardagsrumsmattan?

    hälsn.
    Caby

    SvaraRadera