måndag 6 februari 2012

Joghurt!?

Solen har rest sig här i mueang, phuket där google menar att vi befinner oss.. kanske området heter så..

image



Vi åt frukkost och kom sen till ett nystädat rum.. städerskan hade satt eterisk citronolja i ett doftljus som spridigt sig i rummet.. och vårt inlämnade tvättlass från igår var välvikt och returnerat.. och jag frågar mig själv änn engång hur jag skall klara mig i vardagen utan denna lyx.. =)

Konstig joghurt dom serverar till frukkosten..

image



Haha.. funderade nog både en och två gånger om jag vågar äta den.. kan återkomma om jag känner av några biverkningar.. =)

mera sol nudå.. 27 grader visar det här.. myggbetten håller på att ge vika eftersom vårt underbara rum hindrar mig ifrån att få nya.. benen är värst fortfarande, men är nog flera gånger bättre än dom varit..

Nu ska jag slappa i solen med viveca sten bok nr.2 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar