onsdag 8 februari 2012

The american way

image



image



Detta nappade jag med mig från piratmarknaden igår.. =)

Idag har vi som vanligt stekt oss på altanen och varit allmänt svettiga.. till kvällen drog vi till jungceylon och inhandlade det sista..

Vi gjorde det New yorkigaste och mest amerikanska man kan.. fick en bra deal och köpte varsin ipad för ett par hundralappar mindre än hemma..

image



Sen tog vi en Starbucks kaffe på det.. vanilla-latten var supergod..

Nu pustar vi ut och har färdighandlat.. =)

Imorgon har vi sista hela dagen här innan det är dags att börja avrunda semestern.. eller egentligen har vi hela fredagen också eftersom de hämtar oss lite före fyra på lördagsnatten, men tror det mest blir att packa då..

Det är nackdelen med flexiresor att man måste flyga hem från samma flygfält man kom hit till thailand, så i vårt fall betyder det 5 timmar tillbaka till krabi mitt i natten.. nåh.. vi överlever.. =)

Sakta men säkert börjar kroppen få nog av att inta dessa sjuka mängder mat och sen inte röra sig alls.. skulle nog se ut som självaste buddha om jag bodde här.. =) ska bli riktigt roligt att få komma hem och fara på en riktig långlänk..

Men jag har ingen brådska.. nog får vi tiden att gå här alltid.. 

Imorgon är planen som vanligt att sola och slappa, och så ska det bli en sista thaimassage, footscrub och fransk manikyr.. på kvällen kikar vi in till Hard rock café och hälsar på Håkan för hans mojitos.. 

Nu ska jag lägga mig raklång på sängen och pusta ut.. hädan efter ska vi bara vila och mjölkka det sista ur semestern.. =)

1 kommentar:

  1. Ta en mojito för mig å =) tror att de e enda drinken jag sku klar av att dricka efter nästan ett års uppehåll =D Hälsa Håkan =P

    SvaraRadera