onsdag 29 februari 2012

Och när det är sämre väder..

Så drar man till posio och pentikfabriken, där jag hittade lite mattallrikar, en löpare, en pajform och ett fint glas.. såntdär allmänt krafs jag oftast slarvar med mig.. =)

image



Där drack vi en kaffe medans vi funderade på våra inköp och styrde sedan hem och tog en välbehövlig powernap.. vädret var ju somsagt inte det bästa idag, så lika bra att göra något praktiskt.. snön yrde på och det blåste som på Antarktis, så det kändes inte så lockande att dona på som vanligt..

Man blir trött av att slarvas med överallt..

image



Ikväll har resten av shakket bowlat och jag och Tim trotsade snöpyro och tog en kvällslenkki.. blåsten hade lättat så vi kunde träna lite till utställningen också.. och det kunde väl gå lite bättre, kanske.. Nåjaa.. får börja träna på allvar hemma..

En sen kvällsmat äten med ett par vinglas, och jag är lika trött som "en klobbaen soggo" för att vara finkänslig.. konstigt att det kan vara tungt att vara ledig.. tur att jag sover nästan bäst här av alla ställen.. mycket frisk luft får vi ju i allafall..

Nu avrundas även denna dag som de andra.. ljudbok och sen Zz...Zz...Zz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar