fredag 23 november 2012

Another random day..

Nu räcker det för idag.. en till dag av multitasking är ti ända.. =)

Har tvättat de sista fönstren här nere, stickat på min babyfilt som btw är 2 rutor från färdig.. torkat lite här och var.. kollat BB-väskan och ett par tvättar på det.. nu har jag endast några handdukar som klassas som smutstvätt.. I'm telling U.. om jag inte slipper iväg till BB snart får jag nån slags "kohtaus".. =) det som är så ironiskt är att jag inte normalt är såhär..

Ask my husband.. jag brukade hata att tvätta kläder.. och numera går det tydligen hur lätt somhelst..

Nåh.. blir jag riktigt utan att göra kan jag sy färdigt julgardinerna och ett par kuddar tills efter jul..

Fast stor del av dagarna består nog av stickning och Dr.Phil marathon.. och att försöka hålla fötterna högt..  Miiki hatar Dr.Phil.. speciellt när han fäller bombar som " if moma ain't happy, nobody's happy" eller "There is no more me money when you start a family".. =)

Något annat som konsumeras hårt här är Joulutee med socker och mjölk.. brukar annars inte sätta mjölk i te, men dethär blir bara bättre av det..

image



Nu ska jag sticka vidare så jag får ihop filten.. trodde inte att den sku bli färdig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar