torsdag 15 november 2012

My hair..

Tog bort tejpförlängningen för ett par dagar sen, och såhär ser jag ut nu..

image



Ubersnygg bild, jag vet! Men mitt eget hår är ju ändå halvlångt, så det får duga hädanefter..

Har haft i löshåret i lite mer än ett halvår nu, och även om det var underbar kvalité på håret börjar det nog hä sett sina bästa dagar.. Håret är ju äkta människohår, men när det är avkapat och dött är det svårt att få vårdat det ordentligt.. och nu mot slutet var jag tvungen att ha det flätat på dagarna när jag fixade på, för att inte få allt i en enda stor rastaboll i nacken.. Fast medlet man ska lösgöra tejpen med lämnar håret flottigt, och inte ens efter 3 tvättar med djuprengörande schampo är det helt borta..

Well.. det släpper väl med tiden..i allafall behöver jag inte se ut som en 5 åring direkt från bollhavet på BB.. =)

Och fortfarande inte en endaste sammandragning här.. lite mer tryck i bäckenet kanske, men inget annat.. Går här hemma och lallar.. orkar inte fara nånstans så klumpig som man är men får ganska tråkigt här också..

Imorgon ska jag ändå en sväng mot hemknutarna och försöka få in min sista bokföringsrapport så är det klart..

Nu hänga tvätt och så isäng..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar