onsdag 21 november 2012

Praktisk och smidig..

Något smart jag hittade på findit för ett par dagar sen, är denhär resevagnen för att komplettera ett travelsystem..

image



Med det menas att bilstolen vi köpte har en bas att klicka fast i ibilen.. Sen lyfter man liksom lös hela bilstolen och det eventuellt sovande barnet och klickar fast det i resevagnen.. Så perfekt på stan för att ta sig omkring mellan hyllorna istället för den enorma Emmaljunga vi inhandlat..

Oh god.. nu börjar det.. jag som redan sagt att man inte behöver många vagnar, utan en kombivagn klarar man sig med.. =). Jag kan ändå tycka att detta var ett ganska smart köp för ynkka 40 euro, vilket är mer än hälften billigare än en ny...

Emmaljungan är säkert jättebra här hos oss med bara spåriga grusvägar med sina stora hjul, men sen igen i stan är denna såå praktisk.. och har massor av förvaringsutrymme för shoppingkassar.. =)

Nu måste jag bara skicka mamma att hämta den nästa gång hon åker åt vasahållet.. själv orkar jag inte det mera.. och ska nog kanske hålla mig mera hemmåt hädan efter med mitt tillstånd..

10 dagar kvar till BF..

2 kommentarer:

  1. En sådan hade vi och den är guldvärd! Det var så smidigt att ha den i stan/butiken när Alissa var liten. Vagnen är ju bra även senare utan babyskyddet! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med! Mycket praktisk och smidig att ha me i stan :)

    SvaraRadera