fredag 27 mars 2015

Den perfekta dagen

Har älskat varje minut av denhär dagen! Ja, jag har antagligen sett ut som en hjärtögd smiley hela dagen. 😍

Först spenderade vi hela halva dagen i kovjoki hos söta Selma och hennes morsa. Det var bra väder, vi var ut och skutta och hade allmänt mycket att prata om. Verkligen sköna typer detdär. Vi har väl haft kontakt i nån vecka nu och delar precis samma humor tycker jag, så då är det ju lätt att umgås. Och barnen trivdes de också.

  

 






William och Selma lekte och utforskade kattmaten, eller kanske var den brukar vara.  


 

Och Vanessa hade mycket saker att utforska. Sen då vi fått packat ihop oss och alla tillbehör somnade båda barnen. Vi körde till prismaparkeringen, väntade på pappa som tog hem William så jag och Vanessa kunde handla lite smidigare. Sen ringde jag Linda och vi tog en spontankaffe innan vi styrde kosan hem igen.
Sista snutten av kvällen såg vi på familjen Annorlunda och åt lite kvällsmat. och nu sover los bambinos redan sött. Bra dag va? Pretty frikin purrfekt! Verkligen fylld med postiv energi av härliga människor! 😍 Nu ska även jag försöka vila lite och ladda inför imorgon då jag förhoppningsvis ska få städat lite. Nati nati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar