onsdag 25 mars 2015

Osynkkade

Gårdagen var onekligen osynkroniserad och det har fortsatt även idag. Ovanligt mycket gnäll, så jag gav upp till sist och dumpade av William åt moffa vid föustid och så for jag och beibin och handla och vattna mommos blommor.

Lillasysters tänder bråkar mer än någonsin och hon är mammig och jättekänslig. William ska testa och prova på allt, speciellt hur många gånger jag orkar höra samma fråga eller hur långa nerver jag har i allmänhet. Och absolut ingen får hjälpa honom om man inte vet exakt hur han tänker. ibland har han en raivari på gång som jag inte har en blekaste aning om vad som utlöste. Giv mig Styrka liksom! 😞

Inatt vaknade Vanessa 6,5 gånger i medeltal och var jättestockad i näsan. På dagarna är det borta men till nätterna är det tydligen snorigt. Den sista gången vi vaknade då jag sku byta på henne märkte jag att hunden skitit på mattan. som tur fixade mannen det innan han for iväg till jobbet så vi kunde sova en timme till. Men grät nog nästan innombords då William började veva igång sig. Och då hon sedan sov på förmiddagen gjorde ju William inte det.


 

Vi for ut och lufta oss en sväng.. 


 


Nu sover de små monstren och jag borde nog vila lite också.. Om jag kunde vara trött nu d.v.s. Sen ska jag ha 3 liter kaffe!



Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar