lördag 28 mars 2015

Fyndat

Några bra och framförallt billiga saker jag fiskat upp åt barnen från kokkola för ca en vecka sedan..





Body med skogstema åt Vanessa från tokmanni för ca 6€. Har alltid haft en thing för skogstema i barnkläder av någon orsak. Dessutom är den slående lik den jag beställde åt henne från Me&I.  En annan färg, men 1/4 av priset.

 

Min andra svaghet, leopardmönster. 😊 Pyjamas som dessutom har "fötter". Det har varit lite sämre med utbudet på dem. Också från tokmanni på special från 9.95 till 6.95€.



Blikaskor åt William från Lidl för 11.90€ Kanske inte mitt första alternativ då de är så glansiga, men var lite fundersam vad jag sku hitta på då han fått dessa till våren.

 

Dustyskor som blinkkar (Kan för övrigt tipsa er om att dom finns på lekmer.fi för 25€ sku ja minnas). Dom från Lidl ska vi alltså ha i föusi, garaget och där det överlag är smutsigt. Dustyskorna ska till renare event. Nu blinkkar ju båda, så problem solved. 😊
Rätt bra fynd tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar