tisdag 31 mars 2015

Hold on..






Här händer det greijer.. Har i skrivande stund hämtat hem min tidiga födelsedagspresent av mannen imorse (en laptop), och håller som bäst på att lära mig Picmonkey. För de som inte vet är det ett fotoredigeringsprogram. Har länge velat skaffa en ny dator då jag känner att jag behöver flashplayer alltsomoftast som inte stöds av apple och ipaden. Och också lägga mig i hur jag kunde snygga till bloggen lite, så det kunde bli lite av en hobby påriktigt och inte bara komma med krystade inlägg bland några bra. Nu är den ju minst sagt lite ful. jaja, it-världen är en hel vetenskap som jag inte orkar lägga mig i riktigt, men så snart barnen somnar ska jag börja fila på en ny header.

Har kommit fram med hästlängder under bara denhär dagen från att ha kunnat noll till nu faktiskt det mesta jag behöver för att komma igång påriktigt. Så förbered er för en lite finare blogg i allafall. Jättekul är det också för dethär programet är nog det bästa jag testat, men tidskrävande dock. Bloggen kommer att vara min enda hobby som jag filar på alltid då jag kan.

Jyst nu kollar jag igenom lite youtube tutorials för picmonkey, så hold on för now.. Känner mig onekligen lite närmare einstein i iq efter denhär dagen! Han brydde sig säkert hårt i bloggheaders och fotoredigering. 😊 Och tack älskling för min underbara present!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar