torsdag 30 juli 2015

För 4 år sedan









Fortsatte vi detta snart 12 åriga förhållande som man och hustru. Idag firar vi alltså fruktbröllopsdag som det konstigt nog heter. Jag ska iväg på lunch med Sanna innan de återvänder hem till grannlandet och sen blir det födelsedagskaffe för syrran. Vi firar inget vidlyftigare idag alltså. Kanske vi fixar skötare och tar en dejt småningom, men idag ska vi nog bara vara hela familjen.


 En rolig dag igår också! En av mina bästa och äldsta barndomsvänner kom på kaffe. Blir ju lite länge mellan varven, men inget ändrar konstigt nog mellan oss. Vi fortsätter där vi lämnade senast och nu är vi uppdaterade igen. Hade tänkt ta en bild på oss, men passande nog hade jag glömt att ladda kameran så det får bli en annan gång. Sen blev det Enjoparty vid Janninas. Fick inhandlat ett bilstädningsset åt mannen (precis vad han önskade sig) =) Men tänkker att det nog är minst lika användbart som kalsare och strumppor så mycket som de skryter på dem. Får sij tå..

Nu ska jag ställa mig och barnen så dom kan åka ut med fammo medans jag är och lunchar och så ska söka en present åt syrran också till ikväll. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar