torsdag 8 oktober 2015

Finaste höstdag

Vår fammo meddelade att det finns makaronilåda och plättar ifall vi vill ha, och det ville vi ju absolut! =) Sen fotade vi hösten lite mer då vädret var så fint! 









 














Nu har vår pappa kommit hem och alla utom jag ligger däckade i soffan. Tung dag tydligen.. =) Jag laddar fortfarande in foton då det verkligen tar evigheternas evigheter, men det kommer att bli så bra sen när allt är färdigt! Lovar mig själv att alltid, alltid, alltid ladda in och framkalla foton årligen! ska aldrig släppa det såhär långt igen. Speciellt inte så mycket som jag fotar numera. Skulle verkligen vilja gå en fotokurs också.. Ska lägga till det på listan med mina framtida drömmar!

Nåjaa.. ladda upp mera foton nudå sålänge det råder tystnad i huset. =) Och fundera på ifall nån vill ha något kvällsmål mera eller om de tänkte ta natten nu redan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar