måndag 12 oktober 2015

Söndagsskoj

Igår var det kalas för min fammo. Och sen for vi till Moffas och vänta sålänge han och William var i föusi då jag sku klippa honom efter. Före blev det gräsklipparåkning och morotsplundring..



Snart är det nog över med det. Bläddrade i en del gamla foton också från the good old days. Tänk att det är så stor åldersskillnad på mig och mina syskon ändå, då det nu inte känns så farligt mycket.


Jag och syrran -95



Snygg frisyr jag har onekligen.. =) Kan vara från -99 då Erik är gissningsvis 3 år, Emilia 5 och jag 11? Ser nog äldre ut.. men vet att jag hade detdär håret innan högstadiet.. så kanske det är år 2000 då..

Där var vi då hela kvällen till slut och styrde sen hem änn engång med trötta barn i bilen. Ett bra avslut på veckan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar