lördag 10 oktober 2015

Resultatet


Sådär! Där kom en ny header också. Lite too much.. rörig och glittrig, precis som jag upplever livet för tillfället, typ. =) Nåh.. hösten varar inte så länge och ville testa en massa scrapbooking idéer, så ska försöka göra någonting stilrenare till vintern.


Känner mig väldigt impulsstyrd för tillfället.. Jag är liksom all over the place och all over the internet på samma gång. Har ca 50 halvfärdiga projekt på G, Både konkreta och virtuella som aldrig blir färdiga och bara skuttas fram och fram hela tiden. Fotoprojekten blev aldrig helt färdiga (att framkalla, göra fotoböcker och kalender), Gardinerna blev utvalda men aldrig beställda och har en bunt räkningar som borde bli behandlade.. Har på något sätt bara jättesvårt att hålla mig till det jag borde göra, och då jag ändå har mycket på G släpper jag allt för nått nytt jag hellre vill göra för stunden..

Jaja.. bra att hålla igång i allafall så man inte faller i den klassiska höst och vinterkoman då man orkar inget. Och idag har vi faktisk fått uträttat MASSOR. Både måsten och skojjiga saker, men mer om det i ett eget inägg.. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar