torsdag 16 april 2015

Bloggens nya hem

Nåjaa.. NU börjar det mesta vara utrett med bloggflytten..

Bilderna är fortfarande i fel storlek i inläggen då jag ska sortera lite kategorier och sånt så ni får ignorera det en stund..

Vad gäller utseéndet på bloggen finns det mycket mera möjligheter här då man tillochmed kan ändra bredden och spalterna på hela bloggen så det är enklare att anpassa till nästan vad som helst.

Designen för tillfället liknar rätt mycket josefinas blogg som jag tycker är så fin och gillar skarpt, så hoppas det är okej för tillfället sålänge jag prövar mig fram här. Har dessvärre inga fina proffsiga bilder av mig eller barnen med vi har ett fototillfälle inbokat snart så ska vi hoppas att de blir bra bilder. Ville ha ett familjefoto också så vänttar med spänning vad de får att fastna.

Ja.. Har tusen saker jag vill blogga om, men desto mindre tid till det jyst för tillfället. Vi ska börja göra nån mat och sen iväg mot kommunens centrum för att hämta ut vaccin åt William som han ska få imorgon inför resan. Vår mommo kommer hem från Taikku ikväll så männen i huset får  hämta henne till kokkola.




Nu måste vi fortsätta dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar