söndag 26 april 2015

De finaste bilderna en kamera kan fånga

Det e mycke nu.. hinner inget känns det som och så ser ju huset ut också. Igår var det ju fotografering hela dagen lång och resten av den och kvällen gick enbart till åt att typ leva.. Suger verkligen musten ur en att få två barn i åldern 0-2 år att fastna på typ 100 bilder. Men visst blev det ju bra bilder..







Absolut värt besväret vill jag påstå.. Företaget bakom dem heter piclab och bilderna äro nog svindyra men såpass fina så man inte kan annat än köpa. Speciellt då det är bilder på ens barn.. nåh.. tror nog jag kommer att värdesätta dem flera gånger om så i slutändan är det nog värt det.

Inatt har vi sovit minsann hela familjen. Lillfian sov sammanlagt kanske två timmar på hela dagen och vi alla somnade runt 10 och vaknade först efter 9 imorn.. (med undantag för en tankning kl.5) Härligt! så nu är alla någorlunda iform igen..

Idag ska vi hälsa på min faster med barnen och kanske ta en sväng via skolgården om det inte regnar, och gunga lite.. hursomhelst ska vi försöka komma oss iväg snart.. efter att jag hängt upp tvätten som jag sköljt om för andra gången nu som ingen tycks hinna med att hänga upp. Anyways, gotta go..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar