lördag 16 maj 2015

Minifavoriter

Igår var jag till Body shop och sökte en desigel att ha i handbagaget i passande storlek. Får ju inte vara över 100ml, eller är det bara 60? Hittade hursomhälst många nya sommarfavoriter som får följa med till villan sen om de inte slipper till turkiet.. =) 




Dessa sökte jag alltså. Såg den jordgubbsdoftande i nån tidning här för en tid sen. Och de är helt underbara! Doftar precis som duschgelén, bara att det är desinfiering på samma gång. Mangon var också ljuvlig och båda får följa med så kan vi variera lite. Body shop hade förresten tag 3 betala 2 på alla sina miniflaskor så dit efter sommarens nyheter. Hädan efter inför jag tvångsdesinfiering på samtliga tassar innan varje måltid så kanske vi undviker de värsta bobborna. 






Presentförpackning med dushgel och bodybutter. Köpte den till mannen faktiskt. Doftar friskt av "virgin mojito", så tyckte den passade den småningom närmande 30-åringen. =) 





Denhär honungsduscchgelen fick också följa med, och doftar lite blommor också tyckte jag.





Och denhär presentförpackningen med bodylotion och en milt doftande parfym "Fijian Water Lotus" var jag helt såld på. Så härligt frisk som en sommarnatt.

Ja, ca 30€ blev det för allt så inte så farligt tycker jag. Perfekt för mig som lätt tröttnar på dofter och byter ofta. Nu har jag att variera med i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar