torsdag 14 maj 2015

Snuviga familjen

Som jag befarade igår är hela familjen snuvig idag. Barnen är extra gnälliga och föräldrarna har kortare nerver. Men förhoppningsvis hinner det värsta passera sålänge vi ännu är hemma. Tungt med packande näsa och att bli flåsig såfort man försöker vara effektiv nånstans.

Idag har vi iallafall pappa hemma. Jag ska plocka på här lite mera så kanske jag har min to-do lista klar och vad vi fortfarande behöver från butiken tills imorgon. Vanessas pass har anlänt och kan hämtas som tur, och hundens medicin kan hämtas på apoteket så det ska vi göra imorgon.


Otroligt uppfriskande med en vagnlenkki då regnet uppehålller. Igår matade vi kaninerna och William var med fammo några timmar så jag fick gjort lite med båda händerna. Vanessa sover också bättre i vagnen då hon är snuvig och den går att ställa ryggstödet högre än sängen. Det får det bli nu. Men först en finrexin. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar