söndag 17 maj 2015

Ready for takeoff

Att försöka organisera iväg en hel familjs saker med barn 0-2 år äro en utmaning minsann. Tur att vi åker först ikväll och inte behöver stressa. Fast tror nu inte att jag hinner rulla tummarna speciellt mycket ändå. Ska byta påslakan och slarvdamsuga huset som jag alltid gör då vi reser. För då vi kommer hem igen i egen säng ska det kännas så också. Är tydligen nån slags ritual jag har. Ja, förr bruka jag ju städa huset ganska noga för att det ska vara roligt att komma hem sen, men det är nog lite mission impossible numera. Är inte annars någon vidare pedant, men jag kan bara inte lämna huset helt stökigt. Hej, och välkommen hem och börja på vardagsrumban direkt, typ. =)



Jaja.. Väskorna börjar vara klara. Jag ska börja städa och Miiki och William ska klippa gräsmattan. Kl.23 ikväll lyfter planet från Vasas flygplats och sex timmar senare borde vi vara på hotellet. Ifjol då vi var där i april hade de världens sämsta internetkapacitet så vi inte kom in på facebook kanske mer än en gång på hela veckan. Ett äldre hotell eller nåt antar jag, för har nog sett att folk bloggar från Turkiet så någorlunda bra måste det ju vara på ställen ändå. Kommer inte att ta med datorn så alla inlägg kommer att publiceras från iphone/pad och kanske se lite konstiga ut, men lite bilder ska vi ändå försöka få in så ni får se vad vi gör. =) Systemkameran ska definitivt med så hoppas vi får några fina bilder..

Vi hörs då vi hörs helt enkelt.. Då jag hittat nåt internet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar